Mads 206 GTI

Model: Peugeot 206 GTI
Årgang: 1999
Motor: 2,0 16V GTI - EW10J4
Tuning: - 2.2L TS4 J.A bearbejdet manifold
- Green filter
- Raceland Blast universal bagpotte
- Supersprint mellemrør
HK/NM:

138+ hk

Styling:

- Peugeot 206 RC spoiler
- Clean bagklap
- CSR XX-Line bagskørt
- Mattig frontskørt
- P&A Tuning ”Cristal” sideskørter
- French-power special emblemfri front
- 2004 klar glas forlygter
- FK-Automotive mørke diode baglygter
- Topline klare diode sideblink
- 16V antenne
- Peugeot indstigningslister i børstet stål
- Sølvfarvet sportsgitter overalt samt i kølerhjelm
- Hvid diode strip til nr. plade belysning
- Valeo Silencio viskerblade hele vejen rundt
- Design p-skive
- Peugeot alu. tankdæksel
- Alle emblemer, klistermærker samt nr. pladerammer fjernet.

Undervogn:

Vmaxx gevindundervogn

Fælge: - 7x17" OZ Superturismo GT omlakeret i O.Z silver med blå ”Ghost flakes” i klarlakken
Dæk:

205/40-17 Dunlop SP Sportmaxx

I.C.E: - Pioneer P6900IB HU
- Alpine Type X 6,5” front kompo. sæt
- Alpine Type R 6,5” hattehylde kompo. Sæt
- 2 x Alpine Type-R 12” basser
- Alpine PDX 1.600 klasse D monoblok
- Audison 4-kanals forstærker
- Lightning Audio 1.2Fahrads kondensator
Interiør: - GTI Læder/alcantara kabine
- GTI alu pedaler
- GTI læderrat
- Krom gearramme
- Carbon midterkonsol samt luftdyser
- Hvide plasmaurskiver
- Chromringe om urskiverne
- Isotta gearknop
- Sparco bundmåtter
- JBL spejltrekanter med integreret diskantholder
- Al belysning ændret til blåt med Xlazer dioder.
- Metal-Monkey heaterplate i alu.
- FK “smoke” voltmeter monteret i A-stolpen.
- Original kopholder i stedet for askebæger
Bemærkninger: -Alarm med Vag design klapnøgler og fjerbetjent åbning af bagklap
- Bilen er malet i Multi Blue to Red chameleon lak og der er brugt 3 liter. Den har fået 3 ekstra lag klarlak og der er mellem slebet for maksimal glans