Til Off Topic beskeder, indlæg gemmes kun 8 dage hvis der ikke skrives i dem.

Hvem bliver statsminister ved FV den 12/11-2011 ?

Lars Løkke Rasmussen
41
36%
Lene Espersen
1
1%
Helle Thorning Schmidt
17
15%
Villy Søvndal
7
6%
Pia Kærsgaard
8
7%
Anders Samuelsen
8
7%
Ingen af de ovnenævnte
7
6%
Jeg flytter til Kula Lumpur
24
21%

Stemmer i alt : 113

Politisk afstemning....

Indlægaf Henrik B skrevet 30 jul 2010, 10:05

Set i lyset af de 2 kvindelige partiledere som står i lort til halsen (Helle Thorning og Lene Espersen)... og en statsminister som er alt for anonym.... hvem bliver så vores næste statsminister ?

Jeg har altid stemt på C eller V, men er dælme i tvivl om hvad jeg skal stemme næste gang - der er sgu ikke rigtig nogen af dem som er værd af stemme på.

Men prøv og smid en stemme... hvem bliver vores næste statsmininster ?

Henrik B
Mangler du et pulsur ? Så kig ind på http://www.pulsure.dk

Nå - hvad så med et stopur ? Så kig på http://www.stopure.dk

Nu også med udstyr til Løb, Fitness, Svømning og Cykling: http://www.maxpuls.dk
Brugeravatar
Henrik B
Imprezafætteren

Geografisk sted: Postnr: 3970

Re: Politisk afstemning....

Indlægaf Lasse[206 GT] skrevet 30 jul 2010, 10:16

pest eller kolera, så jeg stemmer at jeg flytter...
/Lasse
Billede
Brugeravatar
Lasse[206 GT]
Inderkredsen

Geografisk sted: I fanger mig aldrig!

Indlægaf Q206HDI skrevet 30 jul 2010, 10:21

Mage til kønsløs politik, med politikere, som ikke kan finde ud af, hvordan man skal gøre sit job eller for den sags skyld skal forstå regler, skal man sgu lede længe efter... Har stemt Anders Samuelsen - ikke fordi, han rammer mig rent politisk, men fordi jeg vitterligt tror, han kunne få folk med sig... Der skal sgu noget nyt blod til og så trænger vi i den grad til at få en statsminister, som drager konsekvenser af ministrenes handlinger.
Q206HDI

Geografisk sted: Vejle-omr.

Indlægaf Wind Diesel skrevet 30 jul 2010, 10:23

Pia' kunne rende med RIGTIGT mange stemmer, men det er vist i samme joke kategori som da Jacob Haugaard kom ind.

Ville slet ikke kunne sove trygt, hvis hun var statsminister i dk.

JEG kan idag' ikke se nogen kandidater der er voksen nok til opgaven.
Billede'
Intra Spoile byt ?
Brugeravatar
Wind Diesel
Inderkredsen

Indlægaf Dr. Pepper skrevet 30 jul 2010, 10:48

Henrik B skrev:Set i lyset af de 2 kvindelige partiledere som står i lort til halsen (Helle Thorning og Lene Espersen)... og en statsminister som er alt for anonym.... hvem bliver så vores næste statsminister ?

Jeg har altid stemt på C eller V, men er dælme i tvivl om hvad jeg skal stemme næste gang - der er sgu ikke rigtig nogen af dem som er værd af stemme på.

Men prøv og smid en stemme... hvem bliver vores næste statsmininster ?

Henrik B

Jeg er helt enig!.
Jeg savner Jens Rode tilbage i Dansk politik, mener også han kunne blive en rigtig kandidat til statsminister posten.
/Jess
Mangler du en reservedel til din bil??. Så kontakt mig. Varen skal dog afhentes i Østjylland.
Billede
Brugeravatar
Dr. Pepper
Site Admin

Geografisk sted: Fastlandet

Indlægaf Martin Terp skrevet 30 jul 2010, 11:04

Lars Løkke Rasmussen: Ikke lige min kop te - alt for anonym
Lene Espersen: Hun har fucket det rimelig godt op for sig selv, og jeg mener ikke hun er den opgave voksen.
Helle Thorning Schmidt : Har fucket det lidt op i sit privatliv mht. skattesagen vedr. hendes mand, men hun er sq sej nok, så hende stemmer jeg sq nok på næste gang.
Villy Søvndal: Efternavnet siger det hele. Han er jo aldrig rigtig vågnet op.
Pia Kærsgaard: Så hellere Pinocchio som statsminister - hun er sq for latterlig.
Anders Samuelsen: Lidt lige som Lars Løkke.
Martin Terp
Inderkredsen

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf LasseRino skrevet 30 jul 2010, 11:12

Jeg må ikke stemme da jeg er gået i landflygtighed. Jeg tror det bliver Helle Thorning med en kneben sejr, men ærgrer mig over at Lene har gjort det så dårligt. Jeg tvivler dog på at der kunne blive tale om en konservativ statsminister.

Slaget vil stå mellem Lars Løkke og Helle, Søvndahl bliver trediestørste stemmesluger, men han vil pege på Helle. DF kan blive så udslagsgivende for en borgerlig regering at såfremt og hvis, så skal de sidde i regering hvilket jeg ikke synes er klædeligt.
Mini Cooper D og Mondeo stationsvogn 2,0 Titanium

Ex. 206 1,4 XR, Citroen C8 2,0 HDI van
Brugeravatar
LasseRino

Geografisk sted: Endnu en der kræver Skåne tilbage - hus for hus.

Indlægaf Mads E skrevet 30 jul 2010, 11:15

Synes stadig blå er en meget pæn farve, men desværre tror jeg at flertallet synes at rød er pænere. Men man har vel lov at håbe.
Jeg er enig i at profilerne har svært ved at få pressen til ikke at finde deres svagheder. Det handler mere om personerne og deres udfordringer end om politikken.
http://madseneqvist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Billede
Brugeravatar
Mads E
BS. Spambot + Aut. Googlesøger

Geografisk sted: Østerbronx

Indlægaf Christian 9ff GT2 skrevet 30 jul 2010, 12:04

Der er faktisk ingen på listen som jeg føler kan løft opgaven. Men jeg håber det bliver Anders Samuelsen. Villy og Pia skal det ikke være
og Helle og Lene har fucket det helt op for dem selv, Lene mere end Helle. At man bevist bringer sig selv i søgelyset ved at melde afbud til endnu et relativt vigtigt udenrigspolitisk møde. Ja, så er man efter min mening simpelhent for DUM ! til at have titlen som menister for Danmark.
Brugeravatar
Christian 9ff GT2
Inderkredsen

Geografisk sted: 3K

Indlægaf Mr Scooby skrevet 30 jul 2010, 13:53

Martin Terp skrev:Villy Søvndal: Efternavnet siger det hele. Han er jo aldrig rigtig vågnet op.

Nej - han sover ikke ... lukrerer blot på at de 2 gimper er ved at slås sig til blods på at kvaje sig mest, og at familien Danmark længes efter et regeringskifte ..... udfra betragtningen at alt vil være bedre end det nuværende ....
Wwwrrrrrooomm

Mr Scooby
Proud member of the + 5.000 club
1 stjerne = kvalitet, 6 stjerner = meget kvalitet ;-)
Dragracing is for drags
Mr Scooby
Inderkredsen

Geografisk sted: 6300 - Skov, hav, strand & Kongeslot

Indlægaf Dalsgaard skrevet 30 jul 2010, 14:26

Christian 9ff GT2 skrev:Der er faktisk ingen på listen som jeg føler kan løft opgaven. Men jeg håber det bliver Anders Samuelsen. Villy og Pia skal det ikke være
og Helle og Lene har fucket det helt op for dem selv, Lene mere end Helle. At man bevist bringer sig selv i søgelyset ved at melde afbud til endnu et relativt vigtigt udenrigspolitisk møde. Ja, så er man efter min mening simpelhent for DUM ! til at have titlen som menister for Danmark.

Så du mener altså at melde afbud fra et møde som ingen dansk udenrigsminister har deltaget i i 10 år er værre end decideret skattesnyd?

Efter min overbevisning så er Lene Espersen udsat for en uretfærdig hetz. Hun skulle have deltaget i det oprindelige møde på Nordpolen, men hvad hun har fået stryg for sidenhen er aldeles uretfærdigt.

Jeg har selv stemt på Lars Løkke, fordi har efter min mening er den bedste af de (realistisk) to kandidater der er. At opretholde popularitet i en tid som vi er i nu, er stortset umuligt, idet den almene dansker sgu ikke er for god til at tænke langsigtet, men blot synes at "dem der er der nu er i hvert fald ikke gode nok".

At Løkke er en smule anonym er da langt bedre end alternativet der er en smule kriminel. Det er dybt latterligt at hun det ene øjeblik advokerer for millionærskat og i det andet sørger for at hendes mand ikke skal betale (høj) skat i DK. Grimmeste eksempel på hykleri i nyere tids dansk politik.
/Jesper

ex-309 GTI, ex-306 GTI, ex-307 HDI, ex-406 TS6, nu 207 S16 HDI.

There´s no replacement for displacement.
Billede
Brugeravatar
Dalsgaard
Inderkredsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf bbcdk (Brian) skrevet 30 jul 2010, 14:33

Jeg har stemt "ingen af dem", men ser helst en VK regering med en konservativ statsminister. Bare ikke madammen som er chefen for dem lige nu.

Og kunne de blive uafhængige af DF, ville det glæde mig ufattelig meget.
http://blog.brinch.it - min personlige blog på skole-engelsk :-)
Brugeravatar
bbcdk (Brian)
Inderkredsen

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Mr Scooby skrevet 30 jul 2010, 16:26

Hvorfor mangler muligheden: "Conny Hedegaard" ? - ja, jeg ved det godt; men for fanden kunne det være dejligt, hvis hun vente næsen hjem og gik efter statsministerposten ....
Wwwrrrrrooomm

Mr Scooby
Proud member of the + 5.000 club
1 stjerne = kvalitet, 6 stjerner = meget kvalitet ;-)
Dragracing is for drags
Mr Scooby
Inderkredsen

Geografisk sted: 6300 - Skov, hav, strand & Kongeslot

Indlægaf Lars Lunde skrevet 30 jul 2010, 16:48

Mr Scooby skrev:Hvorfor mangler muligheden: "Conny Hedegaard" ? - ja, jeg ved det godt; men for fanden kunne det være dejligt, hvis hun vente næsen hjem og gik efter statsministerposten ....

Mon ikke Lars Løkke havde luret den mulighed, da han deporterede hende til Bruxelles?, men ja - en godt bud lige som hendes afløser i ministeriet, Lykke Friis, også er et friskt indslag på ministertaburetterne..
Lars Lunde, 206 2.0 HDI XS "kermit Edition"

http://www.hi-speed.dk/LarsLKermit.html
Brugeravatar
Lars Lunde
Inderkredsen

Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Indlægaf Gøyen skrevet 30 jul 2010, 16:54

Gårdmand Bjørn mangler på listen........................ :roll:
106 Zendiesella
Billede
Hi-speed vilde med...........................ALT