Christian 9ff GT2 skrev:Der er faktisk ingen på listen som jeg føler kan løft opgaven. Men jeg håber det bliver Anders Samuelsen. Villy og Pia skal det ikke være
og Helle og Lene har fucket det helt op for dem selv, Lene mere end Helle. At man bevist bringer sig selv i søgelyset ved at melde afbud til endnu et relativt vigtigt udenrigspolitisk møde. Ja, så er man efter min mening simpelhent for DUM ! til at have titlen som menister for Danmark.
Så du mener altså at melde afbud fra et møde som ingen dansk udenrigsminister har deltaget i i 10 år er værre end decideret skattesnyd?
Efter min overbevisning så er Lene Espersen udsat for en uretfærdig hetz. Hun skulle have deltaget i det oprindelige møde på Nordpolen, men hvad hun har fået stryg for sidenhen er aldeles uretfærdigt.
Jeg har selv stemt på Lars Løkke, fordi har efter min mening er den bedste af de (realistisk) to kandidater der er. At opretholde popularitet i en tid som vi er i nu, er stortset umuligt, idet den almene dansker sgu ikke er for god til at tænke langsigtet, men blot synes at "dem der er der nu er i hvert fald ikke gode nok".
At Løkke er en smule anonym er da langt bedre end alternativet der er en smule kriminel. Det er dybt latterligt at hun det ene øjeblik advokerer for millionærskat og i det andet sørger for at hendes mand ikke skal betale (høj) skat i DK. Grimmeste eksempel på hykleri i nyere tids dansk politik.
/Jesper
ex-309 GTI, ex-306 GTI, ex-307 HDI, ex-406 TS6, nu 207 S16 HDI.
There´s no replacement for displacement.